حال این روزهای من

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

حال این روزهای من

 

حال این روزهای من... دیگه آسمونو نمی بینم...رنگی نداره...دیگه هیچی لذتبخش

نیست...دیگه هیچ موزیکی من و خوشحال نمی کنه حتی inna...!!!اطرافیانم فیلم

نگاه می کنن و می خندن...بعد با تعجب نگاهشون می کنم...اینا به چی می خندن؟؟

می رم می خوابم...چرا این خوابها تموم نمی شه؟؟

هی باید بیدار شیم و بخوابیم؟؟؟عجبا؟؟؟چرا همه چی بهم ریخته؟؟؟همش بغضم و

می خورم که گریه نکنم....دلم خونه...چرا همش گرمه هوا؟نگو منم که دارم میسوزم

این منم...از بی رحمی خستم ...از خودم بدم میاد...روی تخت می خوابیدم و به این

پرده نگاه می کردم...وای ی نه خدایا شب نشه اگر تاریک بشه باید برم....باید از روی

تخت بلند شم...کاش همون جا مرگ بستر می شدم...من ضعیف نیستم ولی این

حال این روزهای منه....سرد و بی روح.....دلم می خواد این پرده رو دوباره ببینم...

ولی خیلی دوره خیلی...هرچی بیشتر می رم طرفش ازم دورتر می شه.....!!

دلم پرواز می خواد.......انقدر انتظار می کشم تا این پرده رو دوباره ببینم....!!!!



نظرات شما عزیزان:

mojtabarock70
ساعت4:10---13 مهر 1390
سایتت خیلی توپه و واقعا باحاله
اگه وقت داشتی به سایت منم بیا و نظر بده ممنون میشم

خواب نما..!..!
ساعت20:26---12 مهر 1390
....

رام....ارم...خیال...پرتو ...نور....همان نزدیکی....ما...کجاییم....عر چاه.....شاید کنار...یوسف...شاید... کنار...شیطان....

عاشق که باشی....
بی دلیل...خوشبختی...ارام...کنار...خود بی انتهایش!

در کلبه خواب نما...از خواب نما مینویسم...

خواب نمایی که گاهی میان اسمان و زمین هوایی میشود!!!!

تشنه حضور....
جرعه ابی سیراب


پرنیان
ساعت10:38---10 مهر 1390
خدایا دستانت کو ؟
نوازشم کن
احتیاج دارمت
آرامم کن
حالا به تو نیاز دارم
حالا که عشق معنای نبودن گرفته
همین حالا . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |